torsdag 9 februari 2012

Håll tummarna!

Har nyss ringt till Akelius och berättat för dom att vi är intresserade av lägenheten vi tittade på igår. Jag slog på min lenaste röst och smörade så mycket jag kunde utan att låta falsk, tror jag i alla fall. Haha :)

Så i nästa vecka får vi besked om vi får den eller inte. Jag vågar verkligen inte hoppas på för mycket för jag är så rädd att bli besviken. Så nu får vi snällt vänta och försöka ha lite is i magen helt enkelt.

Loke däckade nyss igen efter att ha lekt hela morgonen. Och när han vaknar igen så är det dags att provsmaka lite potatis&majs puré! Mums! Ska bli spännande att se. :)

Just nu ligger jag i sängen igen och tittar ut. Det snöar och blåser som fan, inget roligt väder alls... Känns som vi stannar inne idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar