måndag 9 april 2012

För tidigt

När jag vaknade 06.10 av att Loke gnällde trodde jag att jag bara skulle plugga i nappen och gå och lägga nig igen. Men så fel jag hade. Loke började stortjuta när han fick syn på mig och slutade inte förrän jag tog upp honom.

Så det blev välling och sovvägran för hans del så det var lika bra att börja dagen. Ett tvättberg vikt senare står jag nu sysslolös. Absolut inte lönt att gå och lägga sig igen för det blir jag bara segare av. Ska jag svälja min förta shake och traska till gymmet? Jag tror nästan det.

Men varför har jag ont i hela kroppen och huvudvärk just idag?? Jag måste ju vara på topp nu annars blir det bara ett halvdant pass... Nä minsann, Sandra. Det är bara att ta dig i kragen och bara göra! Inga ursäkter!

Så;

Nu: en shake
Sen: träning
Senare: jobb!

Bara att göra. Lätt som en plätt.

(Motivationen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar