söndag 19 augusti 2012

Lata dagar

De två senaste dagarna har varit lite hektiska. Kalle har jobbat så jag och Loke har varit själv. Det är minsann inte lätt att underhålla en (nästan) ettåring hela dagarna haha... Men det har gått bra =)

I fredags var vi en liten sväng på festivalen, med betoning på lite. Vi orkade inte med folkmassorna så vi gav upp efter en liten stund. Festivaler är ju inte direkt optimalt för barnvagnar... Och det tyckte säkert inte dom heller vars hälar jag mejade ner. Äh, payback time för alla gånger mina hälar blivit påkörda. Igår morse jag var på gymmet, fjärde gången denna veckan, det är helt klart godkänt! Vi bestämde att vi skulle träna idag också, men jag fick ett sms av Malin kl fem i morse att hon inte var i bra skick till träning hehe. Så idag vilar vi.

Klänningjakten fortsätter förresten! Jag hittade en underbar "peplum"klännig inne på H&M igår, provade den och den satt som en smäck, men jag är så osäker på färgen. Högstadieträffen är i slutet på september och det känns verkligen som det är höst då och då känns inte den färgen rätt. Men visst är den snygg!?
Loke gillade den också... ;) Kan den bara komma in i svart så hade jag lätt köpt den!

Det lovas högsommarvärme idag så jag och Loke ska packa ner oss och dra till min pappa i Trelleborg idag, eftersom det inte blev av igår. Det ska solas och badas i deras koloni, så den här brännan ska fantamig bättras på! =) Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar