lördag 12 november 2011

Gomorrn!

Eller kanske godnatt för er nattsuddare som varit ute och svirat!

Loke väckte mig med sitt vanliga knorrande och jag vågar inte somna om för då missar jag säkert alarmet. Idag gäller det att vara alert! Det är lördag i bookingen som gäller och det innebär en våg av barnfamiljer och barnkalas. Jag fick med mig en lista på hur man öppnar bookingen och det har jag studerat frenetiskt. Och det kommer jag göra ett par gånger till, jag vill ju att det ska sitta. Men det ska säkert gå bra, det är bara att använda sunt förnuft. Och när det gäller gästerna, bowlingen och den delen så får jag bara tänka på hur jag som gäst hade velat ha det, och det praktiska lär man ju sig. Men jag är ändå nervös. Det ska man vara, då är man uppmärksam.

Flaskan är laddad, men Loke somnade om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar