onsdag 30 november 2011

Godmörning!

Inatt har jag fan inte sovit mycket... Loke har legat och sugit på sina händer och det har varit sjukt irriterande... Jag kunde ju gått ut och lagt mig på soffan men då hade jag inte hört när han vaknat och var hungrig och Kalle sover igenom allt haha...

Ikväll blir det jobb. Får se hur pigg jag är då! Men det ska bli roligt, känns bara som att jag och Kalle knappt ses, eftersom vi går om varandra. Men det är ju bara denna veckan sen blir det bättre. Och guuuud vad jag längtar till söndag! Då ska vi gå på visning på en fin lägenhet/radhus. Jag har spanat in den länge nu, men Kalle har inte velat. Men till slut! Det verkar vara ett kanonområde, barnvänligt och lugnt. För i stan vill jag fan inte bo längre... Men vi får väl se! Nu måste jag käka frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar