torsdag 24 november 2011

Nya siffror!

Nu vart det sjukt längesen jag mätte mig. Sist jag gjorde det så blev det helt tokigt, antagligen hade jag inte mätt på samma ställe hela tiden, men nu jämförde jag dagens siffror med de siffrorna jag hade när jag satte igång den 26 september som är lite drygt två månader sedan.



24/11:


Vikt: 72,4
Överarm: 27 cm
Byst: 95 cm
Midja: 73,5 cm
Mage: 98 cm 
Rumpa: 103 cm
Lår: 48 cm


Och såhär har mycket har jag loosat på två månader totalt:



Vikt: -8,7 kg
Överarm: -1,5 cm

Byst: -6 cm

Midja: - 13,5 cm

Mage: -11,5 cm
Rumpa: -11 cm
Lår: -13 cm



En klapp på axeln till mig! Nu har jag 2,4 kg till mitt första delmål- 70 kg- då ska det inhandlas ordentliga träningskläder! 68 kg, då blir det en ansiktsbehandling, och när jag nåt målet 65 kg till den 4:e Februari då ska det firas rejält! 


Jag lägger upp en jämförelsebild senare =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar