onsdag 7 december 2011

Jag stör mig!

Jag vet att jag inte ska klaga och att Finns andra sätt att gå tillväga men jag gillade mina träningsrutiner! Jag lyckades med fyra gånger i veckan och det var mitt minimum. Men de senaste veckorna har jag knappt hunnit med en dag. Det är så svårt att få ihop det och Kalle jobbar så mycket just nu. Visst kan jag ligga hemma på mattan och göra övningar men jag vill kunna pressa mig själv varenda gång och det går inte på mattan.

Idag var jag och simmade i 60 minuter och det var väl okej, sunkigt på aq-va-kul dock och det drog ner hela upplevelsen. Och som grädde på moset fick jag snoront i mitt högra knä. Faaantaasstiiiiskt!!!!! För att gå ner i vikt måste man äta rätt, träna, främst kondition och det går ju inte så bra med ett trasigt knä. Varför?! Varför?! Mina planet var att ta mig till gymmet tidigt imorgon innan vi ska till banken och verkligen körs skiten ur mig själv. Jag tänker fortfarande gå dit men jag får väl träna allt förutom sånt som kräver att jag böjer knäet. Wish me luck.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar