söndag 25 december 2011

Jag vet inte riktigt.

Jag tror att jag har glömt hur det känns att vara frisk... Jag vaknade i morse och mådde precis likadant som jag har gjort hela veckan. Tung i huvudet, yr, lite illamående och huvudvärk. Men nu känns det ändå lite bättre efter en Ipren, frukost och en dusch. Frågan är bara hur länge det håller i sig?

Jag vill sååå gärna åka till Trelleborg idag och träffa min pappa med familj och min bror. Kalle kommer inte följa med för han mår riktigt dåligt. Stackaren kunde inte sova inatt så dåligt han mådde. =(

Sitter just nu med tempen i flabben, får se vad den visar. Jag känner mig bra förutom att jag är lite yr. Det är ju fan också att det ska hålla i sig så länge. 36,8 ingen feber med andra ord. Blä på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar