fredag 9 december 2011

Nygymmad

Fan vad dålig jag är. Jag ställde om klockan, drog täcket över huvudet och somnade om. Målet var att stiga upp 07.30, äta frukost och vara på gymet ssenast 08.15. Men det blev inte så. Snoozade till 08.15 och var inte på gymet förrän 09.10 vilket innebar att jag bara kunde träna i 50 minuter och i sin tur hann jag inte med det jag skulle. Så jävla kass jag är!!!

Istället för att störa mig så får jag ta lärdom av detta istället. Skärpning.

Fredag idag. Ikväll blir det idol och annars händer det väl inte så mycket direkt. Tyvärr. Det är rätt tråkigt nu för tiden, Kalle jobbar röven av sig och är aldrig hemma och alla andra vänner har fullt upp med sina egna liv och familjer så jag känner mig faktiskt ganska ensam. Trots att jag har Loke, men ibland hade det varit kul att träffa en annan vuxen och prata lite. Men men. Sånt är livet.

Istället får jag fortsätta beta av min grovstädningslista. Yey. Roligt liv man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar