torsdag 22 december 2011

Sämre

Igår fick jag ordentliga smärtor i magen. Det liksom hugger och sticker till i vänster sida. Men jag lyckades ändå somna. Så i morse när jag vaknade var jag glad över att det var borta! Men sen kom huvudvärken och inte långt därefter kom huggen och sticken tillbaka. Vad är det för fel egentligen?! Jag må gnälla men detta är min blogg och jag gnäller precis hur mycket jag vill! För det kommer till en viss gräns då man fan inte pallar med sånt här längre.

Om detta inte mirakulöst försvinner under dagen eller inatt så blir det ännu en jul här hemma på soffan. Kalles mamma är också sjuk, dunderförkyld. Så även om jag mår bättre så måste ju hon också må bättre. :( jävlar.

På tal om något helt annat, Kalle fyller år idag! Grattis älskling! Jag hoppas din dag blir mycket bättre än min trots att du ska jobba. Jag älskar dig!

Nu ska jag försöka få lite mer sömn, för det är fan vad det snurrar i huvudet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar