torsdag 12 januari 2012

Blogghumör

De senaste dagarna har jag inte direkt haft nåt sug efter att blogga. Har inte velat skriva om nånting alls...

Men men, det är ju min blogg och upp till mig så jag behöver egentligen inte ursäkta mig.

Mamma har varit på besök idag, alltid lika mysigt och jag älskar att se Mamma och Loke tillsammans ihop. Jag är så glad över min lilla familj. När mamma åkte kom Calle hem och överraskade mig! Snacka om att jag blev glad! Han skulle egentligen jobbat långpanna så jag var ju inställd på att vara ensam hemma hela kvällen. Skönt med sällskap för kvällarna kan bli rätt långa.

Imorgon drar vi till Österlen och hem till Calles mamma över helgen. Och det ska bli så förbaskat skönt! Jag har längtat efter att få komma bort ifrån denna jävla stan länge nu. Efter alla skjutningar och rån så blir man rädd och drar sig helst från att gå ut. Speciellt med Loke i alla fall.. För man vet fan aldrig vad som kan hända. Jag har vantrivts länge men nu har min bägare verkligen runnit över, nu får det vara nog. Jag är så trött på den här stans kriminalitet, hemska trafik, hetsen och människors hänsynslöshet. Nä, jag vill bort härifrån nu. Om det bara vore så enkelt som att packa och flytta...

Aja, vi får se vart vi hamnar. Trevlig kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar