lördag 25 februari 2012

...

Sitter och glor på Melodifestivalen och blir faktiskt förvånad över hur sjukt dåliga dom flesta är! Håkan Hellström kopia, gamlingar som inte kan sjunga på engelska, pudelrockare som låter som kopior. Sjukt dåligt!

Och va fan har hänt med Charlotte Perelli!? Hon ser ju ut som en transvestit! En snygg en men som tjej vill man aldrig se ut som transa...

Favoriten var såklart Danny. Ös i låten och även om jag har hört den förut av andra artister så var den i alla fall den bästa idag. Och det har absolut inget att göra med att jag tycker han är sjukt snygg. Haha förlåt Kalle om du läser detta, men det vet du redan. ;) men grattis på födelsedagen till Danny förresten!

Men självklart går ingen upp mot min fina man. Det bästa jag vet är när han sjunger i duschen, vem behöver melodifestivalen då?? :)

Imorgon ska jag och Loke iväg på loppis med mormor. Får se om Kalle vill följa med men det tvivlar jag på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar