onsdag 22 februari 2012

Guldklimpen

Godmorgon... Fy vad jag är trött! Det är riktigt svårt att stiga upp tidigt numera och jag undrar varför egentligen? Det har jag ju gjort det senaste halvåret. Jag börjar väl bli gammal kanske!

Just nu försöker jag trötta ut Loke till max så vi kan krypa ner och sova en liten stund till, känner att jag verkligen behöver det! Kalle ska jobba lång långpanna idag, 12-01 kanske.. Så då får vi försöka hitta på nåt skoj själva! Tror att det blir en liten lunch med Andy, jag vill höra en massa skvaller om jobb innan jag kommer tillbaka haha. =) Nä, vi ska prata lite om personal och så. Bli lite uppdaterad innan det är dags!

Såhär pigg är Loke idag! =)


Just det! Jag och Kalle har kommit överens om att vi två tillsammans ska börja hårdträna/gå ner i vikt. Jag har haft en lång paus nu där jag valt att tänka på annat och bara låta vardagen gå, men nu är det dags igen! Men mer om detta sen... Nu, nanna lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar