måndag 27 februari 2012

Ny design


Hallå ja!

Jag suger verkligen på att ordna en riktigt snygg blogg, men jag gör i alla fall mitt bästa! Jag blev ganska nöjd, trots brist på kunskaper... Haha! Men finns det någon där ute som kan sådana saker så tar jag snällt emot all hjälp. =)

Loke sover nu och jag ska faktiskt snart också slänga mig. Jag har en tendens till att alltid sitta uppe för länge, men jag behöver mer sömn! Annars har jag inget direkt att dela med mig av... I morgon ska vi till Öppna Förskolan, jag och Loke. Det är första gången så det ska bli väldigt spännande! På onsdag åker vi förmodligen till Trelleborg en runda och träffar min pappa med familj. På torsdag är det storstädning på schemat och på fredag och hela helgen fram blir det jobb!

Nä, nu får det vara bra för idag!

Bjussar på en härlig preggobild från i somras. Ibland saknar jag magen! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar