torsdag 16 augusti 2012

Tidig morgon

05.35 satte Loke igång och babbla i sängen. Sen ändrades babblet till gråt så då var det bara att gå upp. Just nu ligger han i sängen igen, för trött för sitt eget bästa. Jag hoppas han kan lugna ner sig lite och somna om igen annars har jag en trött liten kille på halsen idag. Så OM det fungerar drar jag till gymmet. Så håll tummarna...

Kalle går tillbaka till jobb idag efter sex månaders pappaledighet. Så man kan säga att min semester är slut också, för nu är det jag som har största ansvaret för lilleman. Det låter så sjukt när man säger så, men så blir det ju. Det är jag som får gå upp tidigt på morgnarna med honom för att Kalle måste få sömn, leka och busa hela dagen och sen är det jag som nattar på kvällarna för då är Kalle på jobb. Det påminner lite om min mammaledighet, men så skönt får jag inte ha det, för det är min tur på onsdag. Ska bli spännande och se hur det kommer gå när båda jobbar. Jag tror att vi kommer vara väldigt trötta.

Åh, jag har inte kunnat sluta tänka på 10-års återträffen! Har redan börjat tänka på vad jag ska ha på mig... har tittat lite på dom här.


Men jag måste vänta lite, höstmodet är ju påväg in! Nä, nu blire gym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar